Gigi's Art Dump
  • Home
  • First Comic
  • Last Comic
  • Archive

Fusions 2

October 23rd, 2014, 12:31 am
5, 4, and 2 are my favorites c:
<< First < Previous
Next > Most Recent >>
From the Author
Pokemontrainergigi October 23rd, 2014, 12:34 am
Have some more Pokemon fusions This time, you gotta guess what I fused together =P Guess both and I'll give you guys some extra info on these critters c:

Vespiquen/Shuckle - I kinda imagined this like a parasite/host type situation. Some Shuckle/Shuckle-like parasite thought taking over a queen would be great fun. Feelers on the abdomen are kinda like paper wasps, who stick their 'tails' out of logs and suck and wait for something to trigger it.
Rufflet/Banette - Similar to Banette, a discarded toy doll. This one has a mouth stomach though (and keeps looking a little bit like a Jirachi to me XD). Has eye patterns on its wings too, to confuse foes.
Amaura/Buneary - Jackalope! Except not really because it's antlers and ears are kinda combined. Probably some kind of herald of winter.
Sliggoo/Gible - Omnoms everything. It's stomach is on it's back and like the Poliwag family, it's stomach is visible (they don't chew their food either...ew).
Articuno/Weavile - Okay, this one' my favorite. Problem is, I focused on it's appearance so much I got nothing on what it does XD Probably just murders lost travelers or something.
Wobuffet/Cacnea - The second head is kinda creepy. Like murderous creepy. More so than the main body.
Advertisement October 19th, 2017, 8:17 pm
Reader Comments
Leave a Comment
DeiDei October 23rd, 2014, 12:48 am
Umm.. going left from right;

Vespiqueen/Shedinja?, Rufflet/Banette, Amura/Buneary?, Butterfree?/goomy?, Articuno/Weavile, Cacturne/Wobbuffet

not sure about three of them to be honest. The one with the big mouth especially.
Pokemontrainergigi October 23rd, 2014, 9:35 am
@DeiDei: Vespiquen is correct, Rufflet/Banette is correct, Amaura/Buneary is correct, Articuno/Weavile is correct, and Wobbuffet is correct. Some of your other guesses were very close though ;D
Linkziken October 23rd, 2014, 7:05 am
I'd have to go with:
Vespiquen, Rufflet, Amaura, Goomy, Articuno, and Tyranitar. :U
Pokemontrainergigi October 23rd, 2014, 9:36 am
@Linkziken: Vespiquen, Rufflet, Amaura, and Articuno are correct. One of the other two was close ;D
Koren October 23rd, 2014, 9:31 am
the first one is Vepiquen/Shuckle. I'm not sure about the rest.
Pokemontrainergigi October 23rd, 2014, 9:36 am
@Koren: Yep! :D (note to self: make indented replies work on this site)
comicfan92 October 23rd, 2014, 9:51 am
I think the Wobbuffet is fused with either a Cacnea or a Cacturne
Pokemontrainergigi October 23rd, 2014, 11:01 am
@comicfan92: Cacnea it is ;D
Pokemontrainergigi October 23rd, 2014, 11:01 am
@Janobii: Correct on Wobbuffet/Cacnea, close on Goomy ;D
Pokemontrainergigi October 23rd, 2014, 12:30 pm
@Janobii: Goomy is still close, but not correct =P
Gleem October 23rd, 2014, 2:32 pm
Um... Slugoo and Swallot?
Pokemontrainergigi October 26th, 2014, 2:35 pm
@Gleem: Sorry for the late reply, lost internet over the weekend D: Sliggoo is right ;D
Pantherbrine October 23rd, 2014, 5:12 pm
Maybe goodra/gible?
Pokemontrainergigi October 26th, 2014, 2:35 pm
@Pantherbrine: Gible is correct! c: Goodra is close ;D
meta-eggplant October 25th, 2014, 10:25 pm
sligoo and gible
Pokemontrainergigi October 26th, 2014, 2:36 pm
@meta-eggplant: Yep! Got it right! :D
spudwalt (Guest) October 26th, 2014, 1:53 pm
Yeah, that last one nobody's got is Sliggoo/Gible.
EevyernDracaneon October 26th, 2014, 3:44 pm
That Sliggoo/Gible is just too cute omg. >u<
blueumbreon November 3rd, 2014, 4:18 pm
AHH! THIS DIDNT UPDATE FOR A REALLY LONG TIME! I NEED MORE MEWTWOS.
Christy Weavile December 14th, 2014, 5:54 pm
The Articuno/Weavile... I love you for making that.
GoldFlareon January 22nd, 2015, 6:04 am
GIGI THESE ARE SO AWESOME AND I CAN'T EVEN. Do you sprite much? It'd be awesome to see these in sprite form. C: ALSO I HOPE YOU POST THESE RANDOM ARTS ON PXR. Thx.

Really awesome tho. Srsly.
Pokemontrainergigi January 22nd, 2015, 12:45 pm
@GoldFlareon: THANK YOU! :D I use to but not so much anymore.
OH YEAH I SHOULD DO THAT.
Thanks c:
princessprt March 4th, 2015, 2:37 pm
OMG @Pokemontrainergigi: You need to make your own fakemon comic
Fakemon are pokemon that pokemon fans made
note* does not have to be 100% fakemon due to it being crazy
Pokemontrainergigi March 4th, 2015, 4:31 pm
@princessprt: I know what fakemon are. And probably not, I got my hands full with my Nuzlocke comic.